מקומי

לא רק כדורגל: הפועל פתח תקווה כדור מים

כשאנחנו שומעים את השם הפועל פתח תקווה אנחנו רגילים לראות מגרש ירוק וקבוצת שחקנים על הדשא. אך מה כשהמגרש הוא בריכה? קבוצת הפועל פתח תקווה בכדור-מים, קבוצה עטורת גביעים ומדליות, כך לאחרונה שיחקה נבחרת ישראל באליפות אירופה – כאשר 6 בנות הקבוצה שיחקו במדי הנבחרת והגיעו למקום 8 ומכובד.

"זהו הישג פנומנלי אדיר" אומר אמיר ששון מנכ"ל המועדון. "באופן רשמי כמלכ"ר, הקבוצה קיימת משנות ה70, העונה זכינו בהכי הרבה תארים בארץ". הוא מוסיף: "נשים בוגרות עד גיל 17 זכו באליפות המדינה, ליגת בנות עד גיל 15 זכו גם באליפות המדינה, נבחרת הילדים עד גיל 14 זכו בדאבל כלומר גביע ואליפות.

"אנחנו מועדון מאוד גדול מצד אחד, ומצד שני מאוד משפחתיים. יש קבוצות שחייה לכדור מים להורים וגם חוגי שחייה. היתרון אצלינו שיש המשכיות ללימודי השחייה, זה לא 10-11 שיעורים וזהו, יש המשכיות, עד שהילד יוצא מהבריכה ויודע לשחות כמו שצריך. אנחנו עובדים עם הלב ועם הנשמה, עיקר היעד שלנו לחנך את הילדים לספורט ושחייה".

מה הרכב המשתתפים בקבוצות השחייה שלכם?
"יש אצלינו טייסים בקבע בקבוצת המאסטר, שחקנים מגיל צבא ועד גיל 60 פלוס, כמו כן חבר'ה שמשתתפים בליגה ארצית ומגיעים לשחק בימי שישי. יש כ-700 פעילים לקבוצה שמגיעים להתאמן – ילדים, הורים ואחים".

הזכרת קודם את העובדה שאתם פועלים מהנשמה. במה זה עוד מתבטא?
ההנהלה החליטה כהחלטה אסטרטגית, ילד/ה שיש קושי כלכלי אין דבר שימנע ממהם להתאמן.
לדוגמא, ב28 לחודש, כבר עשר שנים ברציפות לוקחים 40 ילדים מגיל 13-17 למחנה אימונים בהונגריה לאחר מכן יש טורניר בינלאומי שמגיעים אליו משתתפים מרחבי העולם. כל אחד תורם כמה שהוא רוצה וכך אנחנו ממנים לילדים שאין באפשרותם לשלם על הנסיעה.

לפרטים נוספים אמיר ששון:052-8387720, בריכת הכרישים, גבעת השלושה. ניתן להגיע בימי הפעילות, א-ה החל מהשעה 16:00.

https://www.facebook.com/sharkswp
תגובות פייסבוק

מיכל נוימן

פעילה חברתית

כתבות קשורות

Back to top button