מקומי

כל הכבוד: משפחת חיים מפתח תקוה בדרך לגמר חידון הציונות והמורשת ביום העצמאות

בימים שלפני בחירות, כשהרוחות סוערות בין מושגים של ערכים, ציונות וישראליות – משפחת חיים מפתח תקוה עושה את הבלתי ייאמן והם בדרכם אל גמר חידון הציונות והמורשת אשר ישודר ביום העצמאות. דיברנו עם איתי חיים, אב המשפחה:


איתי, מי יזם את הרעיון, והאם העבודה שניגשתם כמשפחה סייעה לכם בפתרון השאלות?
"ראינו את ההזמנה להשתתפות והחלטתי בשם המשפחה להשתתף בתחרות. בהתחלה הבנו שמדובר בהורה אחד ותלמיד ובהמשך אפשרו לכל צמד לצרף בני משפחה נוספים.
הידע שלנו משלים אחד את השני. אשתי, חמותי ואני מעורים בסוגיות אקטואליות והיסטוריות והיה לנו ברור שמדובר בהזדמנות מצוינת ויחידה להביא את הידע שלנו לידי ביטוי וכתושבי פתח תקוה לייצג את העיר.
איך התכוננתם לחידון? היו ארוחות ערב משותפות בהן איתגרתם אחד את השניה בשאלות?
"האמת היא שהגענו כדף חלק, בהסתמך על הידע הכללי שלנו ותרגלנו שאלות בשלב מתקדם יותר על אפליקציית "ציונט" של המועצה הציונית, על מנת שנוכל להתמודד ברמות גבוהות יותר מול מועמדים עם רמת ידע גבוהה.
איך אתם מתכוננים כעת,  לגמר שיתקיים ביום העצמאות?
אנחנו עדיין מתרגשים מהמעמד. נתרגל את הידע בהתאם לדגשים של המועצה הציונית ונקווה לטוב. מחכה לנו סמינריון מכין בעוד כחודש בירושלים.
ת'כלס, מי הכי תותחית וידעה את כל התשובות?
במשפחה מהמרים עלי, בגלל ההיסטוריה האישית בהשתתפות בחידונים שונים מילדות. חייב להודות שבמכלול רחב יותר, החיבור של כולנו מוסיף נדבכים נוספים ומאפשר לנו לייצג את העיר ברמות הגבוהות.
מה תאחל לכם כמשפחה חוץ מהזכיה במקום הראשון בתחרות?
מאחל לנו כמשפחה הזדמנויות נוספות להצלחה ושהידע שלנו ימשיך לשמש אותנו להפגין את היכולות בתחומים נוספים.

נאחל למשפחת חיים המדהימה שתזכה במקום הראשון בגמר, ככה או ככה בשבילנו אתם אלופים ומייצגים את העיר בכבוד!

תגובות פייסבוק

מיכל נוימן

פעילה חברתית

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. לאיתי חיים ומשפחתו . כל הכבוד לזכיה המשמעותית בפתח תקוה . אנחנו קבוצת הצפון שזכינו בצפת בחידון. מאחלים לכולנו מסע מהנה ומענג, ערכי ומחנך וגאים להיות ביחד להטמעת הציונות והמורשת לנוער ובעיקר למשפחות שלנו .
    בהצלחה ממשפחת הר צבי .

אולי יעניין אותך גם...
Close
Back to top button