מקומי

יום אימוץ מיוחד בתיכון אחד העם‎

ימי אימוץ עירוניים זו יוזמה מבורכת מעלה מודעות לאימוץ כלבים, מחנכת לחמלה כלפי בעלי חיים ומעודדת מציאת בתים חמים לכלבים. כאשר יוזמה כזו מתקיימת בהובלתם של תלמידים זה משמעותי ומעורר השראה. ביום שישי הקרוב 21.2 בין השעות 11:00-14:00 יתקיים יום אימוץ מיוחד ביוזמת תלמידי תיכון אחד העם.
מדוע בית הספר ביקש לארח את יום האימוץ במסגרת יום הלימודים? "הרעיון עלה לפני כמה חודשים בישיבת מועצת התלמידים. חברי המועצה שיזמו  את יום האימוץ זיו שילר ועמית לפלר דיברו על כך שהמצוקה של הכלבים גדולה במיוחד בחורף. כלבים קופאים בקור בזמן שמשפחות רבות חולמות על אימוץ כלב. יצורים קטנים שזקוקים לעזרה ואין ספק שאנחנו יכולים לעזור להם. מנהלת התיכון יעל בצלאל תמכה מאוד ברעיון ובעיסוק בנושא. הרציונל היה גם שיום כזה יעודד חשיבה על אלו שלא יכולים לדבר בעד עצמם".  את מועצת התלמידים מלווה המורה גיורא אלון.

"עמותת הכלבים שבצל מאמינה בלתת ולאפשר בית לכל בעל חיים שהוא שקוף בעיני אחרים, שהוא מבוגר מדי בעיני אחרים, שהוא גור מדי בעיני אחרים, שננטשו או חשבו שהוא צעצוע לזמן מוגבל.
אנחנו רואות מול עינינו את בעלי החיים, את הרצון שלהם לבית חם ואוהב.
בכל יום ננטשים כלבים וחתולים ונזרקים לרחוב או חלילה נמצאים במקומות חשוכים שמרביעים אותם לסחר, שמענים ומתעללים בהם.
אנחנו כמעט בכל יום נוסעות קילומטרים כדי להציל את אותם חסרי הקול אבל בעלי הנפש שברירית הזו שמאמינים ונאמנים לבעליהם ללא התניות.
מועצת התלמידים בתיכון אחד העם  יזמו רעיון ליום אימוץ של כלבים נטושים. המועצה בשיתוף עם עמותת הכלבים שבצל מקיימים שבוע של הסברה שבו עומדים מול עיני התלמידים ערכים של חמלה ואהבת בעלי החיים.
במהלך השבוע בכל יום יועבר מאמר ברשתות החברתיות ,במשוב ובאתר בית הספר שמתמקד באספקטים השונים הקשורים לבעלי החיים.
המטרה העלאת המודעות לחשיבות בעלי החיים בסביבתנו .
השבוע ייחתם בקיום יום אימוץ ברחבת התיכון , שיהיה פתוח לקהילת  תושבי אם המושבות. עמותת הכלבים שבצל בשיתוף עם הרשות הווטרינרית,בראשותה של תיקה בר-אוו, יוציאו חמישה כלבים למטרת אימוץ.
במהלך יום האימוץ יתקיימו דוכני מזון,דוכן הסברה ודוכן איסוף של מצעים,שמיכות ומגבות לכלבייה העירונית.
אנחנו מברכות את אותם התלמידים שבחרו לפעול למען בעלי החיים".הילה סטבסקי- עמותת הכלבים שבצל ויו"ר תיכון אחד העם

בואו לאמץ!!

תגובות פייסבוק

מיכל נוימן

פעילה חברתית

כתבות קשורות

אולי יעניין אותך גם...
Close
Back to top button