מקומי

בוקר של כיף ותרומה: אירוע ייחודי לסיוע לנשים נפגעות אלימות בחסות מרכז גרנות

היום התקיים אירוע מיוחד בעיר. קבוצת נשים לקחה על עצמה לעזור לנשים הסובלות מזה שנים מאלימות במשפחה. האירוע התקיים בחסות מרכז גרנות התומך בין היתר במעונות לנשים נפגעות אלימות בכל רחבי הארץ.

הכל החל בנחישות ורצון טוב לקיים אירוע התרמה ייחודי בבוקר שכולו כיף ונתינה לזולת. המשתתפות נהנו מקפה ומאפה והופעה מלאת הומור והכוונה על תזונה, דיאטה, קבלה ואהבה עצמית. בנוסף התקיימה מכירה של כלי בית, משלוחי מנות וחלות לשבת. כל ההכנסות מהבוקר הן תרומה למעון לנשים במרכז הארץ.

המפגש התקיים בביתה של מאיה סורמלו בן ישראל, אחת מהמקימות של ועדת ההיגוי בנושא רגיש זה. סורמלו: "יש מי שמדברות על עזרה לנשים אבל אנחנו שמנו לעצמנו למטרה להיות מי שעושות. אנחנו חושבות שהירתמות לעזרה למעון שכזה זו מטרה נעלה ביותר. לצורך כך התרמנו משלוחי מנות, חלות, עוגות ועוד, והזמנו נשים מהעיר ומחוץ לעיר. המטרה היא שכל ההכנסות הללו ישמשו לרכוש דברים למעון לפי הצורך. "עוד הוסיפה מאיה כי "הכרטיסים נמכרו ביומיים ואני מודה לכל מי שנרתמה, יזמה ועזרה לאירוע חשוב זה, אנחנו מתכוונות מידי כמה שבועות לקיים אירועים דומים כך שתהיה הזדמנות למי שניסתה לרכוש כרטיסים ולא הספיקה לבוא לתרום ולהיתרם".

מתנדבת נוספת, זיוה חביב: "המטרה לחזק ולהקל על נשים שנפגעו בגלל אלימות חשובה מאין כמוה. ככל שאנו הנשים נירתם גם לעזור ובעיקר להגביר את המודעות אני מאמינה ומקווה שזה ימנע או ירחיק את המקרה הבא."

דפנה ברוורמן, מנהלת מחלקת פילנתרופיה בשינובר גרופ, יזמה את האירוע ומסרה: "שמחתי מאד לראות מעל מאה נשים שבאו לתמוך במטרה הנעלה שלנו. מרכז גרנות מסייע רבות לנשים שחוו אלימות במשפחה ומחוצה לה ומלווה אותן בכל מכשול. המטרה של המרכז היא להגיע לכל פינה בחברה הישראלית על מנת לעודד מעורבות חברתית ופונה אל כל מי שבוער בו הצורך להשתתף ביצירת עולם טוב יותר ויצירת עולם טוב יותר. תודה רבה לכל הבנות שהגיעו ותרמו ותודה ענקית לכל המתנדבות הנפלאות שסייעו בבוקר זה."

תגובות פייסבוק

מיכל נוימן

פעילה חברתית

כתבות קשורות

3 תגובות

אולי יעניין אותך גם...
Close
Back to top button