טורים

משאלה מלב אל לב

צריך לפעמים לעשות הפסקה מסדר היום וליהנות מיום לא שגרתי ומיוחד. כך היה ביום שישי האחרון, כאשר יצאה קבוצה של ילדים מדהימים, (כל כך מדהימים שהלב נמס ורק רציתי לחבק אותם) יחד עם משפחותיהם לגן גורו שבעמק בית שאן. את הטיול ארגנה עמותת "משאלות – אנשים ומעשים טובים" במסגרת מחנה שכולו כיף ושמחה לילדים.

את היום התחילו הילדים בארוחת בוקר ולאחר מכן החל הסיור המרתק בגן. גן גורו הוא מקום ייחודי בו ניתן להיחשף למגוון בעלי חיים ממוצא אוסטרלי כמו קזואר, אמו והבולט מכולם הוא הקנגורו. ניתן ללטף אותם ולהאכיל, ויותר מכל – פשוט להכיר וללמוד את בעל החיים המדהים מקרוב. זו חוויה של פעם בחיים.

צילום: עמותת משאלות – אנשים ומעשים טובים

בהמשך הביקור הצטרף צוות של ערוץ 13 וליווה את הילדים המתוקים והוריהם ביום המרגש. הם התראיינו ושיתפו את כתב הערוץ בחוויות היום, כמו המפגש עם תוכונים שפשוט התיישבו על ראשם של הילדים בעת האכלתם. את ההתרגשות והשמחה של הילדים רק ניתן לתאר כאן, אך בוודאי תוכלו לצפות בכתבה ולחזות  באושר שהציף אותם כאשר הכתבה תשודר.

בתום הסיור חיכה לילדים המתוקים מבוך בו ניתן לחזות בדגמים עצומים של דינוזאורים.

ומה יותר כיף לסיים יום נהדר שכזה אם לא בארוחת צהריים מפנקת בקיבוץ ניר דוד הסמוך.


צילום: עמותת משאלות – אנשים ומעשים טובים

בטרם התפזרו לביתם עייפים ומאושרים, לפני כניסת השבת, קיבלו הילדים ערכת משחקים הכוללת משחקים של פעם – 5 אבנים, דוקים ועוד.

ההורים והילדים נהנו, שמחו, ובעיקר זכו ליום של כיף בתוך שגרה לא פשוטה.

דפנה ברוורמן, מנהלת מחלקת פילנתרופיה בשינובר גרופ: "עמותת משאלות – אנשים ומעשים טובים מקיימת מחנות וימי כיף לילדים מיוחדים במשך כל השנה, במקביל להגשמת משאלות ספציפיות לילדים. היה מרגש להסתכל על החיוכים של הילדים ושל ההורים ולשמוע כמה כיף היה להם וכמה זה הועיל להם. הורים לילדים מיוחדים מוזמנים לפנות לעמותה למחנות וימי כיף הבאים"

תגובות פייסבוק

מיכל נוימן

פעילה חברתית

כתבות קשורות

אולי יעניין אותך גם...
Close
Back to top button