טורים

השיערות הלבנות האלה…

יש לי אחות תאומה! תאומה שגדולה ממני בחמש דקות לפי כל שעון, אבל מבחינה מנטלית גדולה ממני לפחות ב-5 שנים, לפעמים אפילו ב-50, שלא לאמור ב… טוב דיי, הגזמתי!
אני והתאומה שלי כל כך שונות שאם נעלה שתינו ביחד למשקל – שלה יברך אותה על bmi מושלם ושלי… יבכה שארד. אנחנו כל כך שונות שאם תעמידו את התעודות שלה מול התעודות שלי – הציונים שלי ימחקו מעצמם מרוב בושה, אנחנו כל כך שונות… לה צמחו שערות לבנות מגיל 38.5 ולי… הם התחילו השנה, בגיל 43 וגם עכשיו הם בודדות.
ככה שונות אנחנו, מבחוץ ומבפנים שונות בהכל. היא כזאת רצינית, אקטואלית, בוגרת ואחראית ואני לא יודעת אפילו מי שר הכלכלה…
טוב, הבנתם כמה שונות אנחנו, כמו שתי מנות קנאביס – אחת בטיפות והשניה על העציץ! אני על העציץ "רק אומרת".

אז עכשיו, כשהתחילו לי שיערות לבנות שמזכירות לי שאני כבר חייבת להתבגר ולהיות רצינית יותר ולדעת מיהו שר הכלכלה בלי לפתוח גוגל, התחלתי להתחבר לאחותי יותר, וללמוד ממנה, ומדרכה המדהימה (היא באמת השראה) קצת לקבל ממנה עיצות על החיים.
בעבר כשניסיתי היא דיי דיכאה אותי.
התאומה שלי מאמינה ב"כבדהו וחשדהו" רק הפוך, חשדהו, חשדהו… כדי שיזכה בכבדהו הוא צריך לעבוד קשה, אני לעומתה מאמינה שהעולם ברובו מתקיים בזכות אנשים טובים, רובם טובים והמיעוט רע, אבל באחוזים של 35% אחוז רע ו 65% טוב, נשמע תמים?
אז זהו… זה למה אני מספרת לכם עליי ועל אחותי התאומה. אם ננצל את 43 שנות חיינו, ונעלה מסקנות מהגישות השונות אז למרבה הפלא החשדנות שלה הביאה עליה הרבה אנשים רעים…
ואני, אני דווקא יכולה להגיד שטפו טפו, בלי עין הרע, שום שמיר ושמן זית, בורכתי בלא מעט מלאכים סביבי, אנשי מקצוע, רופאים, אנשי חינוך, נותני שירות ואפילו פקידים בביטוח לאומי וזה כבר בגדר נס גלויי, כך שהמסקנה שלי היא…
הכל בראש! תדליק ת'אור ותאמינו בטוב ואמן שהטוב ימלא את חייכם.

נ.ב.
למרות כל הכתוב לעיל אין בדברים שום התחייבות, הבטחה, חתימה על הסכמים, פשוט תנסו! מקסימום תגלו שטעיתי ;-)

תגובות פייסבוק

פיבי כץ

אמא במשרה מלאה.

כתבות קשורות

2 תגובות

אולי יעניין אותך גם...
Close
Back to top button