טורים

הפנינג במנחת הטיסנים בפתח תקוה לזכרו של עמית שני ז"ל

היום אני רוצה לספר לכם על ילד יפה תואר, מוכשר מאוד. מאלה שבורכו בכל התכונות הנכונות כדי שיתאפשר להם לעשות כל דבר שרק ירצו. כששאלתי על עמית, נעניתי כי ניתן לתאר אותו כשאפתן, חרוץ, סקרן, אוהב אדם ואת החיים. עמית בורך בחיוך מושלם ובעיניים יפות, שמהן השתקף לב ענק.

עמית בורך בכל אלה ועוד… לו רק בורך בחיים…

עמית ז"ל, יליד פברואר 1989 בן לאמירה ושלמה שני ואחיהם הצעיר של עידן וברק.

עמית שני ז"ל

כשהיה עמית בן 10 שנים בלבד, עת שמשפחתו ביקרה באירוע אצל דודו בכרם שלום, עמית נכווה קשה ובעקבות כך התאשפז למשך כחודש בבית החולים, שם עבר טיפולים קשים שכללו בין היתר ניתוחים להשתלות עור וטיפולים שנמשכו כשנה אבל עמית, חרף גילו הצעיר התנהג כגיבור אמיתי ומצא דרכים להתמודד.

אחד הדברים שעזרו לעמית להתגבר של הקשיים והכאבים, היה השתתפותו בחוג טיסנאות בקלוב התעופה סניף פתח תקווה בניהולו של רונן אייזנברג, שם בנה והטיס טיסנים. עמית החל את דרכו בבנייה והטסת "טיסני כבלים" ובהמשך התקדם מאוד בתחום, החל להשתתף בתחרויות ארציות ובינלאומיות ואף לקטוף פרסים.

אהבה נוספת שהיתה לעמית היא בעלי חיים. את אהבתו לתעופה ולבעלי חיים הוא תרגם לבעלי כנף. טיפול בשני תוכים מסוג "קוקטייל" היה ממלא את זמנו בזמן ההחלמה הארוכה.

עמית השקיע רבות בסיוע לילדים והחל דרכו כמדריך לחניכים צעירים, בכך הפך קלוב התעופה בכלל וסניף פתח תקווה בפרט, לביתו השני של עמית.

בקלוב התעופה יצר את תמצית חייו, את ייעודו בצבא ובחיים האזרחיים.

עמית השקיע את מרבית שעות היום בהתקדמות המקצועית שלו והיטיב לתמרן בין חייו המקצועיים לאלה הפרטיים, כך שבין לימודים לעבודה, נהג לכנס את החברים ולארגן טיולים בארץ ובחו"ל, מה שלא מנע ממנו לבלות עם סבו וסבתו אותם אהב כל כך.

בצבא שירת עמית בחיל האוויר והמשיך להדריך בקלוב בעיקר בסופי שבוע או בחופשות מהצבא, כך העביר את התשוקה והידע שלו לחניכים רבים.

לאחר שירותו הצבאי, למד במכללת אפקה בת"א והשתלב במקביל בעבודה בחברת פתרונות תעופתיים בתעשייה האווירית.

בדצמבר 2013, בהיותו בן 25 שנים בלבד, כשהיה עמית בדרכו למכללה, רכוב על אופנועו, נהגת רכב שלא צייתה לרמזור אדום התפרצה לצומת … הפגיעה היתה אנושה!!!

להוריו של עמית שהתמודדו עם הבשורה הרעה מכל, לא היה צל של ספק, הם ידעו שאם היו שואלים אותו, עמית היה עונה ללא היסוס וכך-

לאחר מותו של עמית נתרמו אבריו והעניקו חיים חדשים לארבעה חולים.

בחמש השנים האחרונות, חברי סניף קלוב התעופה, בני משפחה וחברים מתכנסים אחת לשנה כדי לכבד את זכרו וכמיטב המסורת עורכים טיסות ראווה, מתחרים ובעיקר בעיקר… מתגעגעים.

ביום שבת, התקיים הפנינג במנחת הטיסנים בפתח תקוה, לזכרו של עמית שני.

יהי זכרו ברוך.

תגובות פייסבוק

כתבות קשורות

אולי יעניין אותך גם...
Close
Back to top button