טורים

אני בדרך לנצח את עצמי ואת ה…

האמת שה-4 קלוריות שההליכון מראה ששרפתי בתמונה זה בגלל שכבר רציתי לרדת ממכשיר העינויים הזה. מספר הקלוריות האמיתי הוא 102, בתום 32 דק׳ שהכרחתי את עצמי ללכת על ההליכון הביתי שהעלה אבק בשנים האחרונות.. ליתר דיוק הוא שימש מתלה לבגדים שלא בדיוק היה לי כוח לסדר אותם בארון הצמוד לחדר השינה שלנו… המחשבה הראשונה שלי הייתה ש-102 קלוריות זה ממש מעט יחסית ל-32 דקות הליכה, זה למשל פרוסה וחצי של הלחם הבריא אותו אני אוכלת בזמן האחרון, או ביצה וחצי, או 5 כפות של אורז.

אני לא דיאטנית, אבל בתיאוריה של הדיאטה, אם היו בוחנים אותי כרגע, אני בטוחה שהייתי משיגה ציון טוב אם לא לומר מצויין ? אבל בין התיאוריה לבין המעשה יש הבדל משמעותי אחד והוא נקרא יישום. כל מה שאתה יודע באופן תיאורטי להביא אותו לידי מימוש ביום יום, כן, להיאבק כל בוקר, כל יום וכל היום במה לאכול, איך בסוף היום שנעשה חישוב אז שרפתי יותר קלוריות ממה שצרכתי. הידעתם שצריך להוציא מעל ל-7000 קלוריות, מעבר למה שאכלתי בשביל להוריד קילו אחד בודד? לפי החשבון שלי, (ומעולם לא הצטיינתי בתחום הזה), זה אומר שאני צריכה ללכת מעל ל-67 שעות בלי להכניס קלוריה אחת בשביל להוריד קילו אחד. זה מטורף!

טוב, חשבתי לעצמי שהספורט אולי יעזור לי לשמור על הבריאות, אבל לרדת במשקל זה כמעט זניח למישהי שזה עונש עבורה מכשירי העינויים האלו, ואז החלטתי שני דברים (וכל זה קרה היום בבוקר) אחד – אני פשוט אוכל פחות , ושתיים – שאני אעדכן אתכם כל יומיים מה קורה. אני לא בטוחה שאצליח לעניין אתכם, אבל מבחינתי אתם סוג של בני ערובה שלי בדרך לנצח את עצמי ואת… המשקל.

תגובות פייסבוק

כתבות קשורות

8 תגובות

  1. דפנה היקרה – בהצלחה!!!
    אם יש מישהו בעולם שיכול לנצח אותך, זאת את בלבד. ❤️❤️❤️

Back to top button